Info























Photo: Line.
Hej igen. Det er længe siden jeg har skrevet på bloggen. I mellemtiden har jeg været med i et kunstprojekt, jeg har set fantastiske film, jeg har været i Venedig, og meget mere. I morgen tager jeg til Sverige, og derefter et smut forbi København, og når jeg kommer tilbage, håber jeg på at skrive regelmæssigt på bloggen igen. Hej så længe.

Hi again. It's been a long time since I last posted anything. In the mean time I've participated in an art project, I've watched a lot of amazing movies, I've been to Venice and much more. Tomorrow I'm going to Sweden and then Copenhagen and when I come back, I hope to be a bit more consistent with the blogging. See you.

1 kommentar:

Sofies closet sagde ...

Wow, sikke et fantastisk smukt billede! :D

Jeg har lige nu min 2. advents konkurrence på bloggen, hvor du har mulighed for at vinde et rejse sæt med nogle af de lækre hår produkter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? :-)