Adios!






















Photo: Line.
Tasken er (næsten) pakket, filmen er puttet i kameraet, flybilleterne er købt, og nu skal jeg blot sove nogle få timer, før turen går mod Edinburgh. De næste 14 dage står på eventyr i UK; først i Edinburgh og så i London, i selskab med min veninde. Derefter rejser jeg selv videre til Cornwall i Sydengland. Jeg skal couchsurfe, drikke kaffe, bestige bjerge, se solopgange og gå på pubs. Jeg glæder mig!

The bag is (almost) packed, the film is in the camera, the plane tickets have been bought, and now I only need to sleep a few hours, before it's time to go to Edinburgh. The next 14 days are adventure time in the UK; first in Edinburgh and then London, with my friend. Then I travel on alone to Cornwall in Southern England. I'm gonna couchsurf, drink coffee, climb mountains, watch sunrises and go to pubs. I can't wait!

Ingen kommentarer: